2025
Onderhoud

De kracht van Service & Onderhoud: altijd een aanspreekpunt voor jouw pand

Ook na de oplevering vraagt een gebouw blijvende aandacht. Dagelijks krijgt het te maken met gebruik, weer en wind. Om ervoor te zorgen dat klanten ook ná de bouw kunnen rekenen op kwaliteit, heeft Hardeman | van Harten de afdeling Service & Onderhoud opgericht.

Deze afdeling is speciaal opgezet om klanten volledig te ontzorgen;  van jaarlijkse inspecties tot het snel oplossen van schades aan wandbeplating of dakranden. Zo hebben bedrijven altijd één vast aanspreekpunt voor het onderhoud van hun pand.

Cornelis Verwoerd, die de afdeling leidt, weet precies wat er speelt op de bouwplaats. Met jarenlange ervaring in de uitvoering begrijpt hij waar onderhoud écht om draait. “Wat mij drijft, is de vrijheid en verantwoordelijkheid om iets op te bouwen dat direct waarde toevoegt voor onze klanten,” vertelt hij.

De aanpak van Service & Onderhoud is helder: periodieke controles, duidelijke rapportages en snel handelen bij eventuele problemen. Kleine beschadigingen worden vroeg opgemerkt en vakkundig hersteld, zodat ze niet uitgroeien tot grote kostenposten.

Voor bedrijven betekent dat rust en zekerheid. Ze weten dat hun pand in goede handen is en dat er iemand meedenkt, lang nadat het project is opgeleverd.

“Onze klanten willen zich bezighouden met hun werk, niet met losse panelen of lekkages,” zegt Cornelis. “Wij zorgen ervoor dat het pand in topvorm blijft, zodat zij zich kunnen focussen op hun bedrijf.”